آ
-
آریا، کیومرث
بررسی تاثیر ویژگیهای پلتفرمهای کالای دست دوم بر قصد و نیات وفاداری به برند با نقش میانجی رضایت مشتری (مورد مطالعه پلتفرم دیوار و شیپور در ایران) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 18-38]
-
آسایش، فرزاد
شناسایی عوامل موثر بر خلق هویت برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
آغشلوئی، حامد
ارائه یک مدل کسبوکار مناسب جهت توسعه کسبوکارهای مبتنی بر استارتاپهای حوزه تجارت الکترونیک و بهبود سرمایهگذاری در آنها [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 292-264]
-
آقابیگی نصراله آبادی، مصطفی
الگوی استراتژیهای حسابداری زیست محیطی و پاسخگویی مدیران: رویکرد داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 108-128]
-
آقاجان نژاد، حسین
ارائه مدل عوامل مؤثر بر تصمیم به خرید مصرف کنندگان در نقطه خرید با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 155-176]
ا
-
احتشام، محمد
ارائه مدل مناسب جهت تابآوری روانی کارکنان کارگزاریهای بورس اوراق بهادار در تهران [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 43-60]
-
احتشام راثی، رضا
ارائه یک مدل کسبوکار مناسب جهت توسعه کسبوکارهای مبتنی بر استارتاپهای حوزه تجارت الکترونیک و بهبود سرمایهگذاری در آنها [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 292-264]
-
احمدی، بهزاد
ارائه مدل سنجش وفاداری مشتریان بر اساس حواس پنجگانه با تاکید بر نقش میانجی ارزش ادراک شده در صنعت بیمه [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 315-336]
-
احمدی، عبداله
طراحی سیستم انتخاب کانالهای توزیع در زنجیره تأمین صنعت نفت با استفاده ترکیب شبکه عصبی- فازی تطبیقی و الگوریتمهای فراابتکاری [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 198-228]
-
احمدی، فاطمه
شناسایی ابعاد و مؤلفههای بازاریابی مشتریان صنعت گردشگری ایران با رویکرد کیفی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 46-60]
-
احمدی، مجید
تأثیر رضایت و اعتماد الکترونیکی بر قصد خرید مجدد آنلاین با میانجیگری سهولت استفاده و تعدیلگری تجربه آنلاین مشتریان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 57-81]
-
احمدی، مجید
تاثیر آمیخته بازاریابی بر فناوری بلاکچین با نقش میانجی سودمندی درک شده [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
احمدی شریف، محمود
تاثیر آمیخته بازاریابی بر فناوری بلاکچین با نقش میانجی سودمندی درک شده [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
احمدی موسی اباد، ایوب
ارائه مدل تبیین اثر مؤلفههای تصمیمات درون و برون سازمانی بر بهای تمام شده محصولات صنعتی با رویکرد عامل بنیان [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 245-270]
-
ادب، حسین
راهبردهای ارزشگذاری فناوری استارتاپهای ایرانی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 180-197]
-
اسماعیلی فر، بهزاد
طراحی الگوی پیاده سازی بیمه سایبری با استفاده ازنظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
اشرفی، مجید
شناسایی منافع و مخارج مالی زنجیره تامین پایدار در شرایط عدم قطعیت در شرکتهای تولیدی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 41-64]
-
اصغرزاده شیاده، سید عارف
ارائه الگوى کیفی استفاده از تاثیرگذاران رسانه های اجتماعى در رفتار مصرف کنندگان صنعت لوازم آرایشى و بهداشتى لوکس [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 85-107]
-
اعزازی، تینا
تحلیل تاثیر کیفیت خدمات به سالمند بر وفاداری آنها از طریق تجربه بهیادماندنی و رضایت در میان سالمندان هتلهای 5 ستاره مشهد [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
افشارکاظمی، محمدعلی
ترکیب الگوریتم ژنتیک در بهینه سازی سبد سهام در تصمیم گیری مالی سرمایهگذاران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 73-88]
-
اکبری، پیمان
پیش بینی عملکرد شغلی نوآورانه در دانشگاه پیام نور استان یزد [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
-
اکبری، پیمان
تأثیر پارادوکس سازماندهی بر مکانیسمهای پایداری با نقش میانجی دوسوتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-24]
-
الهی شیروان، آرش
مقایسه الگوهای RW و PWدر پیش بینی سود برای شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 62-79]
-
الهی شیروان، قاسم
مقایسه الگوهای RW و PWدر پیش بینی سود برای شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 62-79]
-
امامی کورنده، محمد
الگویابی معادلات ساختاری نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز در رابطه بین تعهد سبز مدیریت ارشد و عملکرد زیست محیطی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 114-136]
-
امیرکبیری، علیرضا
تأثیر محرکهای محیطی بر اجرای خطمشی چابک سازی در دهکدههای لجستیک استان تهران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 296-314]
-
امیرکبیری، علیرضا
ارائه مدل تسهیم دانش در بانک مسکن ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
امیرنژاد، قنبر
طراحی سناریوهای زنجیره تأمین و بررسی نحوه تأثیر آن بر متغیرهای مربوطه در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
امین موسوی، سید عبدا...
طراحی چارچوبی برای بکارگیری هوشمندی کسب و کار جهت بهبود ارتباط دانشگاه و صنعت [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 106-129]
-
امینی، محمدتقی
طراحی و تبیین الکوی سیاستگذاری توسعه خودروهای برقی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
انصاری، منوچهر
طراحی الگوی پیاده سازی بیمه سایبری با استفاده ازنظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
ایدی، محمد
تحلیل تأثیر تجربه وضعیت فروشگاه مجازی بر خلاقیت مشتریان با درنظرگرفتن نقش میانجی حس کنجکاوی ادراکی در فروشگاههای خرید آنلاین دیجیکالا [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 21-41]
-
ایرانزاده، سلیمان
طراحی سیستم انتخاب کانالهای توزیع در زنجیره تأمین صنعت نفت با استفاده ترکیب شبکه عصبی- فازی تطبیقی و الگوریتمهای فراابتکاری [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 198-228]
-
ایزدی کاه کشی، فرزاد
الگویابی معادلات ساختاری نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز در رابطه بین تعهد سبز مدیریت ارشد و عملکرد زیست محیطی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 114-136]
ب
-
بائوج خوشامیان، عمران
ارائه مدل نوآوری بنیادین و استراتژیک در شرکتهای طرح و ساخت پتروشیمی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-75]
-
باقرزاده، محمدرضا
ارائه مدل توسعه صنعت گردشگری با تاکید بر نقش مدیریت رسانه با رویکرد آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 103-131]
-
باقری انیلو، سعید
طراحی مدل محیط بازاریابی دیجیتال در بازارهای جهانی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 246-263]
-
برازیده، منیژه
طراحی مدل آینده نگاری حاکمیت الکترونیک با شفافیت سازمانی مدیران بانک صادرات استان تهران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 131-154]
-
برانی، بهنام
الگویابی معادلات ساختاری اثرات ابزارهای مدیریت سبز بر رفتار پایدار در صنعت هتلداری [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 90-113]
-
بروجعلی، علی
نقش میانجی بازارگرایی در رابطه بین مهارتهای اجتماعی و کارآفرینی سازمانی در شرکت ناب استیل [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 34-50]
-
بهاری، بامداد
طراحی الگوی مدیریت منابع انسانی الکترونیک مبتنی بر خلق دانش در شرکتهای دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 106-121]
-
بهبودی، امید
تأثیر حافظۀ خودزندگینامهای بر قصد سفر: تحلیل نقش همخوانی مقصد با تمایلات گردشگران، رضایت و دلبستگی به مقصد گردشگری [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 1-23]
-
بهرامزاده، حسینعلی
طراحی الگوی مدیریت استعداد در شرکت مادر تخصصی نیروی برق حرارتی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 229-245]
-
بهروزی، سمانه
بررسی کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری الکترونیک و ارتباط آن با رضایت مشتریان بانک تجارت استان مازندران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 78-92]
-
بهروزی، سمانه
نقش ارزش ادراک شده و هویت نام تجاری در بهبود وفاداری نگرشی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 22-42]
پ
-
پناهیان، حسین
طراحی و تبیین الگوی ارزیابی قابلیت پیشبینی سود در شرکتهای فعال در صنعت مالی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 65-84]
-
پورشهابی، وحید
بررسی تأثیر ارزش هوش مالی بر ریسک پذیری کارکنان با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 25-45]
-
پورشهابی، وحید
شناسایی ابعاد و مؤلفههای حکمرانی شبکهای هوشمند در سیستم بانکداری کشور [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 25-56]
ت
-
ترکی، مصطفی
تأثیر رهبری تحول آفرین سبز بر رفتار سبز با نقش میانجی فرهنگ سازمانی سبز و نگرانیهای زیست محیطی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 93-113]
-
تقوایی یزدی، مریم
طراحی مدل آینده نگاری حاکمیت الکترونیک با شفافیت سازمانی مدیران بانک صادرات استان تهران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 131-154]
-
تقوایی یزدی، مریم
ارائه مدل توسعه ی کارآفرینی در صنعت ملی پالایش فراورده های نفتی با رویکرد پیشگیری از آسیب های زیست محیطی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
تقوی، هادی
طراحی مدل رتبهبندی تأمینکنندگان و تخصیص میزان بهینه خرید [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-136]
ث
-
ثانوی گروسیان، وحید
طراحی و اعتبار سنجی الگوی خرید اجباری مصرف کنندگان در صنعت خرید تلویزیونی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 42-71]
-
ثقفیان، حامد
ارائه ی الگوی مشارکت مشتری با برندها در شبکه های اجتماعی با تأکید بر تفاوت های فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1403]
ج
-
جاهد، علیرضا
تبیین و اعتبارسنجی مدل هماهنگى بخش بازاریابى و فروش در صنعت بیمه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
جاهدی، پدرام
شناسایی یک طرحواره نظری برای عوامل موفقیت و شکست ابرپروژهها: رویکرد فراترکیب [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 225-244]
-
جلالی، لیلا
بررسی اثربخشی درکشده پلتفرمهای تجارت الکترونیک بر مزیت اقتصادی درکشده مصرفکننده در پیشبینی مصرف پایدار در یک بیماری همهگیر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]
چ
-
چراغعلی، محمد حسن
مدلی برای سنجش و ارزشگذاری دانش فنی در صنایع غذایی حلال [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 177-200]
-
چراغعلی، محمدرضا
طراحی الگوی نوسازی استراتژیک بین المللی کسب و کارهای صنعت دارویی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 109-130]
ح
-
حاجی پورفرد، حسین
بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسبوکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 49-72]
-
حاجی زاده مجدی، روزبه
واکاوی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای رهبری کوانتومی سازمان صداوسیما در حوزه شبکههای اجتماعی با تکنیک دلفی فازی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 61-82]
-
حاجیها، علی
شناسایی عوامل تعیینکننده برندسازی محصولات سبز، الگویی برای صنعت مواد غذایی ایران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 89-108]
-
حسن مرادی، نرگس
تدوین مدل بومی بازاریابی رسانههای اجتماعی فروشگاههای اینترنتی با رویکرد کیفی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 201-224]
-
حسین زاده، علی
طراحی و اعتبار سنجی الگوی خرید اجباری مصرف کنندگان در صنعت خرید تلویزیونی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 42-71]
-
حسینی، سید رسول
طراحی مدل رتبهبندی تأمینکنندگان و تخصیص میزان بهینه خرید [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-136]
-
حق شناس کاشانی، فریده
ارائه مدل توسعه بازار فینتک با تأکید بر چالشها و استراتژیهای موجود [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
حق شناس کاشانی، فریده
طراحی مدل عوامل پیشبین فرصتهای کارآفرینانه در شرکتهای بینالمللی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
حقیقت منفرد، جلال
تأثیر مدیریت استراتژیک زنجیره تأمین بر عملکرد و جهت گیری زنجیره تأمین با تحلیل نقش میانجی تاب آوری (مورد مطالعه: بخش فراساحل صنعت نفت) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 61-81]
-
حمامی، زهرا
طراحی و تبیین الگوی ارزیابی قابلیت پیشبینی سود در شرکتهای فعال در صنعت مالی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 65-84]
-
حمدی، کریم
ارائه مدل رفتار مصرف کننده در ایجاد دلبستگی به برند با تاکید بر مولفه بستهبندی شرکت های صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
حمدی،، سید حامد
شناسایی ابعاد و مؤلفههای پذیرش سیستمهای اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری، توسط کاربران حرفهای با استفاده از تکنولوژی وب 2،0 [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
-
حیدرزاده، کامبیز
نقش وضعیتهای مختلف هیجانی مشتریان بر ترجیح انتخاب (نوع) غذا [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
حیدری، حسینعلی
شناسایی نیازهای مشتریان در ارائه خدمات از طریق کانالهای الکترونیک با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت در سطح شهر ایلام) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 24-48]
-
حیدری، عباس
طراحی و تبیین مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس با محوریت بازار طلا: یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-23]
-
حیدریه، سید عبداللّه
طراحی مدل محیط بازاریابی دیجیتال در بازارهای جهانی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 246-263]
-
حیدری هراتمه، مصطفی
نقش نظریه غرقگی در بازیهای تبلیغاتی ویروسی با تاکید بر اشتراکگذاری اطلاعات شخصی و ارسال بازی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 80-109]
خ
-
خامکی، علی
شناسایی منافع و مخارج مالی زنجیره تامین پایدار در شرایط عدم قطعیت در شرکتهای تولیدی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 41-64]
-
خداپرست، مهدی
ارائه مدل مناسب جهت تابآوری روانی کارکنان کارگزاریهای بورس اوراق بهادار در تهران [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 43-60]
-
خدایاری، بهناز
نقش وضعیتهای مختلف هیجانی مشتریان بر ترجیح انتخاب (نوع) غذا [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
خطیبی نوری، شراره
تحلیل تأثیر تجربه وضعیت فروشگاه مجازی بر خلاقیت مشتریان با درنظرگرفتن نقش میانجی حس کنجکاوی ادراکی در فروشگاههای خرید آنلاین دیجیکالا [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 21-41]
-
خلجی پیر بلوطی، عباس
بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر مصرف پایدار با نقش میانجی خرید سبز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 99-125]
-
خلیلی عراقی، مریم
نقش وضعیتهای مختلف هیجانی مشتریان بر ترجیح انتخاب (نوع) غذا [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
خمسه، عباس
شناسایی مؤلفههای مدل بلوغ نوآوری باز در صنایع دفاعی ایران مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 158-179]
-
خورشیدی نیا، عبدالرضا
تحلیل تأثیر تجربه وضعیت فروشگاه مجازی بر خلاقیت مشتریان با درنظرگرفتن نقش میانجی حس کنجکاوی ادراکی در فروشگاههای خرید آنلاین دیجیکالا [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 21-41]
-
خوزین، علی
الگوی استراتژیهای حسابداری زیست محیطی و پاسخگویی مدیران: رویکرد داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 108-128]
-
خیری، بهرام
شناسایی عوامل تعیینکننده برندسازی محصولات سبز، الگویی برای صنعت مواد غذایی ایران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 89-108]
د
-
داداشی، علیرضا
اثربخشی مدل مدیریت دانش مبتنی بر مدل اروپایی تعالی در ارتقاء جایگاه رقابتی بانک تجارت [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 73-79]
-
درویشی، صمد
تأثیر عملکرد ویژگیهای هتل بر رفتارهای بازاریابی دهانبهدهان الکترونیکی (مورد مطالعه هتلهای جزیره کیش) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 41-60]
-
دماوندیان، علی
پیش بینی عملکرد شغلی نوآورانه در دانشگاه پیام نور استان یزد [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
-
دهقانی زاده، مرضیه
تأثیر پارادوکس سازماندهی بر مکانیسمهای پایداری با نقش میانجی دوسوتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-24]
-
دیده کنان، سیده سعیده
تأثیر پارادوکس سازماندهی بر مکانیسمهای پایداری با نقش میانجی دوسوتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-24]
-
دیلمی معزی، پیمان
مدل ساختاری از نقش عشق به برند در تاثیرگذاری محرک های بازاریابی بر رضایت مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 101-118]
ذ
-
ذوقی، مهدی
تأثیر محرکهای محیطی بر اجرای خطمشی چابک سازی در دهکدههای لجستیک استان تهران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 296-314]
ر
-
رادفر، رضا
طراحی الگو علل و پیامدها در اجرای استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در استارت آپهای موفق ایرانی با رویکرد آمیخته [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 129-157]
-
راه چمنی، احمد
طراحی چارچوبی برای بکارگیری هوشمندی کسب و کار جهت بهبود ارتباط دانشگاه و صنعت [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 106-129]
-
ربیعی، مهناز
ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
ربیعی مندجین، محمدرضا
تأثیر محرکهای محیطی بر اجرای خطمشی چابک سازی در دهکدههای لجستیک استان تهران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 296-314]
-
رحیمی نیک، اعظم
طراحی و تبیین مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس با محوریت بازار طلا: یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-23]
-
رضاییان، محیا
تأثیر بازاریابی اخلاقی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با تاکید بر نقش میانجی هویت برند و ارزش ویژه مارک تجاری (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 81-100]
-
رضوانی، محمدمهدی
ژئومارکتینگ، تعالی عنصر مکان از عناصر آمیخته بازاریابی، مطالعه موردی: برنامه توسعه فروشگاهی حوزه پوشاک شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 24-40]
-
رمضانپور اسماوندانی، زهرا
ارائه مدل تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد صنعت بانکداری بر اساس روش نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
رنجبر، ایرج
واکاوی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای رهبری کوانتومی سازمان صداوسیما در حوزه شبکههای اجتماعی با تکنیک دلفی فازی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 61-82]
-
روح الامینی، مهدی
ارائه الگوى کیفی استفاده از تاثیرگذاران رسانه های اجتماعى در رفتار مصرف کنندگان صنعت لوازم آرایشى و بهداشتى لوکس [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 85-107]
-
روح الامینی، مهدی
ارائه مدل عوامل مؤثر بر تصمیم به خرید مصرف کنندگان در نقطه خرید با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 155-176]
-
روح الامینی، مهدی
ارائه مدل تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد صنعت بانکداری بر اساس روش نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
روستا، علیرضا
شناسایی ابعاد و مؤلفههای بازاریابی مشتریان صنعت گردشگری ایران با رویکرد کیفی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 46-60]
-
روستا، علیرضا
تأثیر رضایت و اعتماد الکترونیکی بر قصد خرید مجدد آنلاین با میانجیگری سهولت استفاده و تعدیلگری تجربه آنلاین مشتریان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 57-81]
-
روستا، علیرضا
تاثیر آمیخته بازاریابی بر فناوری بلاکچین با نقش میانجی سودمندی درک شده [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
روشنک، روزبه
تاثیر آمیخته بازاریابی بر فناوری بلاکچین با نقش میانجی سودمندی درک شده [دوره 4، شماره 1، 1403]
ز
-
زالکانی اندرور، فرشیده
بررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی رابطهمند و بازاریابی الکترونیک بر عملکرد تجاری سایتهای فروش اینترنتی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]
-
زاهدی، شمس السادات
ارائه مدل عوامل مؤثر بر حکمرانی هوشمند در کشور [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
زاهدی، شمس السادات
درک زنان شاغل بخش دولتی از جو سازمانی در مسیر اشتغال و ارتقاء [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 312-337]
-
زرین کمر، ساغر
طراحی و تبیین مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس با محوریت بازار طلا: یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-23]
س
-
ساعتچی، سید مهدی
شناسایی عوامل موثر بر خلق هویت برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
سجادی، سید رضا
بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر مصرف پایدار با نقش میانجی خرید سبز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 99-125]
-
سرآبادانی، ابوالقاسم
راهبردهای ارزشگذاری فناوری استارتاپهای ایرانی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 180-197]
-
سرداری، احمد
شناسایی ابعاد و مؤلفههای پذیرش سیستمهای اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری، توسط کاربران حرفهای با استفاده از تکنولوژی وب 2،0 [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
-
سرگلزایی، علیرضا
شناسایی ابعاد و مؤلفههای حکمرانی شبکهای هوشمند در سیستم بانکداری کشور [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 25-56]
-
سعیدنیا، حمیدرضا
تبیین و اعتبارسنجی مدل هماهنگى بخش بازاریابى و فروش در صنعت بیمه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
سعیدی، پرویز
طراحی الگوی نوسازی استراتژیک بین المللی کسب و کارهای صنعت دارویی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 109-130]
-
سعیدی، هادی
مقایسه الگوهای RW و PWدر پیش بینی سود برای شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 62-79]
-
سلاجقه، سنجر
ارائه الگوی عوامل نهادی مرتبط با میزان اجرای خط مشیهای توزیعی مجدد (مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-105]
-
سلطانی، بهزاد
بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسبوکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 49-72]
-
سمیعی، حسینعلی
شناسایی منافع و مخارج مالی زنجیره تامین پایدار در شرایط عدم قطعیت در شرکتهای تولیدی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 41-64]
-
سمیعی، روح الله
طراحی مدل رفتاری مدیران در عصردیجیتال با رویکرد داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
سهرابی، طهمورث
نقش ارزش ادراک شده و هویت نام تجاری در بهبود وفاداری نگرشی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 22-42]
-
سیاری، مجید
طراحی الگوی نوسازی استراتژیک بین المللی کسب و کارهای صنعت دارویی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 109-130]
-
سیرغانی، سمیه
طراحی الگوی مدیریت استعداد در شرکت مادر تخصصی نیروی برق حرارتی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 229-245]
ش
-
شجاعیان، پری
تحلیل تأثیر تجربه وضعیت فروشگاه مجازی بر خلاقیت مشتریان با درنظرگرفتن نقش میانجی حس کنجکاوی ادراکی در فروشگاههای خرید آنلاین دیجیکالا [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 21-41]
-
شجاعیان، عبدالرسول
طراحی مدل همسویی پروژههای پتروپالایشگاهی با استراتژیهای صنعتی کشور در وزارت نفت [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
شریف زاده، فتاح
تحلیلی بر ارتقای تمکین مالیاتی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 271-295]
-
شریفی، محمد
بررسی عوامل کلیدی موفقیت در تجارت الکترونیک در زمان بحرانهای فراگیر (مورد مطالعه شرکت فروش اینترنتی دی جی کالا) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 76-98]
-
شفایی، محمدطاها
تأثیر مدیریت دانش در عملکرد سازمانی با توجه به متغیر میانجی مدیریت فرایندهای کسب و کار [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 1-19]
-
شکوه، زهرا
ارائه الگوی عوامل نهادی مرتبط با میزان اجرای خط مشیهای توزیعی مجدد (مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-105]
-
شول، عباس
الگویابی ساختاری تاثیر رهبری تحول گرای سبز بر عملکرد زیست محیطی با نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز و آگاهی زیست محیطی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 82-108]
-
شیرمحمدی، یزدان
طراحی و تبیین الکوی سیاستگذاری توسعه خودروهای برقی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
ص
-
صادقی، تورج
طراحی مدل رتبهبندی تأمینکنندگان و تخصیص میزان بهینه خرید [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-136]
-
صادقی، حمید
طراحی چارچوبی برای بکارگیری هوشمندی کسب و کار جهت بهبود ارتباط دانشگاه و صنعت [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 106-129]
-
صحرایی، شقایق
بررسی نقش بهکارگیری بازاریابی الکترونیک و فناوری اطلاعات در کسب و کار صنایع غذایی مینو در دوره رکود اقتصادی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 82-105]
-
صدرایی، سیدمانی
ارائه مدل توسعه بازار فینتک با تأکید بر چالشها و استراتژیهای موجود [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
صدوقی، میترا
ارائه مدل نوآوری بنیادین و استراتژیک در شرکتهای طرح و ساخت پتروشیمی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-75]
-
صمدی لرگانی، محمود
تأثیر مدیریت سود و استراتژیهای تجاری بر ریسک ورشکستگی شرکت [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 58-77]
ط
-
طالقانی، محمد
برندسازی بانکهای خصوصی با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و تعهد عاطفی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 119-137]
-
طالقانی، محمد
ارائه مدل تبیین اثر مؤلفههای تصمیمات درون و برون سازمانی بر بهای تمام شده محصولات صنعتی با رویکرد عامل بنیان [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 245-270]
-
طاهری روزبهانی، محمد
طراحی الگوی مدیریت منابع انسانی الکترونیک مبتنی بر خلق دانش در شرکتهای دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 106-121]
-
طاهری لاری، مسعود
طراحی الگوی مدیریت استعداد در شرکت مادر تخصصی نیروی برق حرارتی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 229-245]
-
طباطباییان، سید حبیب الله
بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسبوکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 49-72]
-
طلوعی اشلقی، عباس
بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسبوکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 49-72]
-
طلوعی اشلقی، عباس
ترکیب الگوریتم ژنتیک در بهینه سازی سبد سهام در تصمیم گیری مالی سرمایهگذاران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 73-88]
-
طوطیان اصفهانی، صدیقه
شناسایی عوامل موثر بر خلق هویت برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
ع
-
عابدی، احسان
تبیین و اعتبارسنجی مدل هماهنگى بخش بازاریابى و فروش در صنعت بیمه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
عالی، صمد
ارائه مدل سنجش وفاداری مشتریان بر اساس حواس پنجگانه با تاکید بر نقش میانجی ارزش ادراک شده در صنعت بیمه [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 315-336]
-
عالی، صمد
ارائه ی الگوی مشارکت مشتری با برندها در شبکه های اجتماعی با تأکید بر تفاوت های فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
عبادی فر، سعید
نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی در رابطه بین توانمند سازی کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه شعب بانک ملی کرمان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-17]
-
عباس پور اسفدن، قنبر
طراحی مدل همسویی پروژههای پتروپالایشگاهی با استراتژیهای صنعتی کشور در وزارت نفت [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
عباس پور اسفدن، قنبر
ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
عباس زاده قره تکان، حسین
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر عملکرد بازاریابی با تحلیل نقش میانجی نوآوری محصول و تاکید بر دانش مشتری [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 42-61]
-
عباسقلی زاده، اسما
الگویابی ساختاری تاثیر رهبری تحول گرای سبز بر عملکرد زیست محیطی با نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز و آگاهی زیست محیطی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 82-108]
-
عباسی، جواد
طراحی الگو علل و پیامدها در اجرای استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در استارت آپهای موفق ایرانی با رویکرد آمیخته [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 129-157]
-
عبدالهزاده نمینی، فرحانگیز
طراحی مدل رفتاری مدیران در عصردیجیتال با رویکرد داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
عبدالوند، محمد علی
شناسایی عوامل تعیینکننده برندسازی محصولات سبز، الگویی برای صنعت مواد غذایی ایران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 89-108]
-
عبدالوند، محمد علی
طراحی الگو علل و پیامدها در اجرای استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در استارت آپهای موفق ایرانی با رویکرد آمیخته [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 129-157]
-
عبدی، جلال
ارائه مدل توسعه ی کارآفرینی در صنعت ملی پالایش فراورده های نفتی با رویکرد پیشگیری از آسیب های زیست محیطی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
عرب زاده، میثم
طراحی و تبیین الگوی ارزیابی قابلیت پیشبینی سود در شرکتهای فعال در صنعت مالی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 65-84]
-
عربشاهی، معصومه
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر عملکرد بازاریابی با تحلیل نقش میانجی نوآوری محصول و تاکید بر دانش مشتری [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 42-61]
-
عربشاهی، معصومه
تأثیر حافظۀ خودزندگینامهای بر قصد سفر: تحلیل نقش همخوانی مقصد با تمایلات گردشگران، رضایت و دلبستگی به مقصد گردشگری [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 1-23]
-
عسکری، احمد
شناسایی ابعاد و مؤلفههای بازاریابی مشتریان صنعت گردشگری ایران با رویکرد کیفی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 46-60]
-
عسگرپور، عسکر
مدلی برای سنجش و ارزشگذاری دانش فنی در صنایع غذایی حلال [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 177-200]
-
عسگری، محمد مهدی
بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر مصرف پایدار با نقش میانجی خرید سبز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 99-125]
-
عسگری، محمد هادی
تأثیر بازاریابی اخلاقی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با تاکید بر نقش میانجی هویت برند و ارزش ویژه مارک تجاری (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 81-100]
-
عسگری، محمد هادی
تأثیر مسئولیت اجتماعی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با توجه به نقش میانجی شخصیت و خوشنامی برند (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-21]
-
عسگری، محمد هادی
ارائه الگوی مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد فراترکیب [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 122-145]
-
عسگری، محمد هادی
ژئومارکتینگ، تعالی عنصر مکان از عناصر آمیخته بازاریابی، مطالعه موردی: برنامه توسعه فروشگاهی حوزه پوشاک شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 24-40]
-
عصاریان، محمد امین
تدوین مدل بومی بازاریابی رسانههای اجتماعی فروشگاههای اینترنتی با رویکرد کیفی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 201-224]
-
علاف جعفری، الناز
تأثیر رضایت و اعتماد الکترونیکی بر قصد خرید مجدد آنلاین با میانجیگری سهولت استفاده و تعدیلگری تجربه آنلاین مشتریان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 57-81]
-
علیپور، محمد
طراحی و تبیین الگوی ارزیابی قابلیت پیشبینی سود در شرکتهای فعال در صنعت مالی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 65-84]
-
علیپور درویشی، زهرا
تدوین مدل بومی بازاریابی رسانههای اجتماعی فروشگاههای اینترنتی با رویکرد کیفی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 201-224]
-
علیرضایی، ابوتراب
طراحی مدل همسویی پروژههای پتروپالایشگاهی با استراتژیهای صنعتی کشور در وزارت نفت [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
علیرضایی، اسداله
تأثیر رهبری تحول آفرین سبز بر رفتار سبز با نقش میانجی فرهنگ سازمانی سبز و نگرانیهای زیست محیطی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 93-113]
-
علیرضایی، اسداله
الگویابی ساختاری تاثیر رهبری تحول گرای سبز بر عملکرد زیست محیطی با نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز و آگاهی زیست محیطی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 82-108]
-
علی زاده، سوده
شناسایی ابعاد و مؤلفههای مؤثر بر استراتژیهای تحقیق و توسعه در شرکتهای خودروسازی داخلی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 293-311]
-
عینی دلیجانی، علی
برندسازی بانکهای خصوصی با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و تعهد عاطفی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 119-137]
غ
-
غفوریان شاگردی، امیر
تأثیر حافظۀ خودزندگینامهای بر قصد سفر: تحلیل نقش همخوانی مقصد با تمایلات گردشگران، رضایت و دلبستگی به مقصد گردشگری [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 1-23]
ف
-
فائض، علی
طراحی مدل عوامل پیشبین فرصتهای کارآفرینانه در شرکتهای بینالمللی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
فاتحی راد، نوید
ارائه الگوی عوامل نهادی مرتبط با میزان اجرای خط مشیهای توزیعی مجدد (مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-105]
-
فتاحی، شهرام
واکاوی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای رهبری کوانتومی سازمان صداوسیما در حوزه شبکههای اجتماعی با تکنیک دلفی فازی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 61-82]
-
فخیم، مهسا
درک زنان شاغل بخش دولتی از جو سازمانی در مسیر اشتغال و ارتقاء [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 312-337]
-
فراهانی، علی
طراحی مدل عوامل پیشبین فرصتهای کارآفرینانه در شرکتهای بینالمللی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
فرحبخش، ندا
مدلی برای سنجش و ارزشگذاری دانش فنی در صنایع غذایی حلال [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 177-200]
-
فقهی فرهمند، ناصر
طراحی سیستم انتخاب کانالهای توزیع در زنجیره تأمین صنعت نفت با استفاده ترکیب شبکه عصبی- فازی تطبیقی و الگوریتمهای فراابتکاری [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 198-228]
-
فلاح، علی
ارائه مدل توسعه صنعت گردشگری با تاکید بر نقش مدیریت رسانه با رویکرد آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 103-131]
-
فیروزی، مریم
ارائه مدل تسهیم دانش در بانک مسکن ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
فیض اللهی، صادق
شناسایی نیازهای مشتریان در ارائه خدمات از طریق کانالهای الکترونیک با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت در سطح شهر ایلام) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 24-48]
ق
-
قائمی، حامد
ارائه الگوی مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد فراترکیب [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 122-145]
-
قاسم زاده سنگرودی، مازیار
ارائه مدل رفتار مصرف کننده در ایجاد دلبستگی به برند با تاکید بر مولفه بستهبندی شرکت های صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
قاسمی، بهروز
شناسایی ابعاد و مؤلفههای مؤثر بر استراتژیهای تحقیق و توسعه در شرکتهای خودروسازی داخلی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 293-311]
-
قاسمیان، پرستو
تحلیل تأثیر تجربه وضعیت فروشگاه مجازی بر خلاقیت مشتریان با درنظرگرفتن نقش میانجی حس کنجکاوی ادراکی در فروشگاههای خرید آنلاین دیجیکالا [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 21-41]
-
قدرتی، حسن
طراحی و تبیین الگوی ارزیابی قابلیت پیشبینی سود در شرکتهای فعال در صنعت مالی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 65-84]
-
قربانی زاده، وجه الله
درک زنان شاغل بخش دولتی از جو سازمانی در مسیر اشتغال و ارتقاء [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 312-337]
-
قربانی زاده، وجه الله
تحلیلی بر ارتقای تمکین مالیاتی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 271-295]
-
قشقائی، محمدتقی
ارائه مدل تبیین اثر مؤلفههای تصمیمات درون و برون سازمانی بر بهای تمام شده محصولات صنعتی با رویکرد عامل بنیان [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 245-270]
-
قلی پور، شهربانو
ارائه مدل عوامل مؤثر بر تصمیم به خرید مصرف کنندگان در نقطه خرید با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 155-176]
-
قلی پور، شهربانو
ارائه مدل تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد صنعت بانکداری بر اساس روش نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
قلی پور دمیه، حمیدرضا
بهینه سازی همزمان تسهیم دانش و وفاداری مشتریان در شبکههای اجتماعی تحت رویکرد بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]
-
قنبری، محمود
نقش وضعیتهای مختلف هیجانی مشتریان بر ترجیح انتخاب (نوع) غذا [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
قیدرخلجانی، جعفر
شناسایی یک طرحواره نظری برای عوامل موفقیت و شکست ابرپروژهها: رویکرد فراترکیب [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 225-244]
-
قیروانی، قائم
ارائه مدل عوامل مؤثر بر حکمرانی هوشمند در کشور [دوره 4، شماره 1، 1403]
ک
-
کاراوند، سید عباس
طراحی و تبیین الکوی سیاستگذاری توسعه خودروهای برقی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
کاوسی داودی، سید مجتبی
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک بهترین و بدترین (BWM) [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
کرامتی، محمد علی
تأثیر مدیریت استراتژیک زنجیره تأمین بر عملکرد و جهت گیری زنجیره تأمین با تحلیل نقش میانجی تاب آوری (مورد مطالعه: بخش فراساحل صنعت نفت) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 61-81]
-
کرامتی، محمد علی
تأثیر مدیریت دانش در عملکرد سازمانی با توجه به متغیر میانجی مدیریت فرایندهای کسب و کار [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 1-19]
-
کرمی پور، میثم
طراحی و تبیین مدل شایستگیهای هوش مصنوعی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن قابلیتهای بازاریابی B2B [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 20-41]
-
کرهانی، مهدی
بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند با نقش میانجی اعتماد و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت اصفهان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 39-57]
-
کرهانی، مهدی
الگویابی ساختاری تاثیر رهبری تحول گرای سبز بر عملکرد زیست محیطی با نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز و آگاهی زیست محیطی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 82-108]
-
کریمی، عبدالغفار
شناسایی ابعاد و مؤلفههای حکمرانی شبکهای هوشمند در سیستم بانکداری کشور [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 25-56]
-
کریمی، فاطمه
تأثیر مدیریت استراتژیک زنجیره تأمین بر عملکرد و جهت گیری زنجیره تأمین با تحلیل نقش میانجی تاب آوری (مورد مطالعه: بخش فراساحل صنعت نفت) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 61-81]
-
کریمی زند، مهدی
ارائه مدل توسعه بازار فینتک با تأکید بر چالشها و استراتژیهای موجود [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
کشاورز، میثم
ژئومارکتینگ، تعالی عنصر مکان از عناصر آمیخته بازاریابی، مطالعه موردی: برنامه توسعه فروشگاهی حوزه پوشاک شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 24-40]
-
کلانتری شاهیجان، میلاد
تأثیر رهبری تحول آفرین سبز بر رفتار سبز با نقش میانجی فرهنگ سازمانی سبز و نگرانیهای زیست محیطی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 93-113]
-
کنعان، سید محسن
شناسایی مؤلفههای مدل بلوغ نوآوری باز در صنایع دفاعی ایران مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 158-179]
-
کنگرانی فراهانی، علی
طراحی سناریوهای زنجیره تأمین و بررسی نحوه تأثیر آن بر متغیرهای مربوطه در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
کوثری، اصغر
بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند با نقش میانجی اعتماد و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت اصفهان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 39-57]
-
کولوبندی، عبدالله
تأثیر مدیریت دانش در عملکرد سازمانی با توجه به متغیر میانجی مدیریت فرایندهای کسب و کار [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 1-19]
-
کیائی، مرتضی
تأثیر مدیریت سود و استراتژیهای تجاری بر ریسک ورشکستگی شرکت [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 58-77]
-
کیاپور، آزاده
ارائه الگوى کیفی استفاده از تاثیرگذاران رسانه های اجتماعى در رفتار مصرف کنندگان صنعت لوازم آرایشى و بهداشتى لوکس [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 85-107]
گ
-
گرکز، منصور
الگوی استراتژیهای حسابداری زیست محیطی و پاسخگویی مدیران: رویکرد داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 108-128]
-
گلشنی، علی
راهبردهای ارزشگذاری فناوری استارتاپهای ایرانی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 180-197]
م
-
مافی بالانی، داود
بررسی نقش بهکارگیری بازاریابی الکترونیک و فناوری اطلاعات در کسب و کار صنایع غذایی مینو در دوره رکود اقتصادی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 82-105]
-
متانی، مهرداد
ارائه مدل توسعه صنعت گردشگری با تاکید بر نقش مدیریت رسانه با رویکرد آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 103-131]
-
محمدپور میر، شایان
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک بهترین و بدترین (BWM) [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
محمدعلی پور، نرگس
ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
محمدی، حسین
ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
محمدی باجگیران، احسان
طراحی و اعتبار سنجی الگوی خرید اجباری مصرف کنندگان در صنعت خرید تلویزیونی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 42-71]
-
محمودزاده، مرتضی
ارائه ی الگوی مشارکت مشتری با برندها در شبکه های اجتماعی با تأکید بر تفاوت های فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
محمودی، جابر
بررسی تأثیر ارزش هوش مالی بر ریسک پذیری کارکنان با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 25-45]
-
محمودی، نازی
ارائه مدل مناسب جهت تابآوری روانی کارکنان کارگزاریهای بورس اوراق بهادار در تهران [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 43-60]
-
مرادی دهکردی، راضیه
الگویابی معادلات ساختاری اثرات ابزارهای مدیریت سبز بر رفتار پایدار در صنعت هتلداری [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 90-113]
-
مرادی زیبا، سپیده
طراحی الگو علل و پیامدها در اجرای استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در استارت آپهای موفق ایرانی با رویکرد آمیخته [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 129-157]
-
مردانی، محمد رضا
بررسی عوامل کلیدی موفقیت در تجارت الکترونیک در زمان بحرانهای فراگیر (مورد مطالعه شرکت فروش اینترنتی دی جی کالا) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 76-98]
-
مروی، رمضانعلی
تحلیلی بر ارتقای تمکین مالیاتی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 271-295]
-
مزیدی، علیرضا
طراحی مدل رفتاری مدیران در عصردیجیتال با رویکرد داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
مصباحی، مریم
نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی در رابطه بین توانمند سازی کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه شعب بانک ملی کرمان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-17]
-
مصدق، محمدجواد
ارائه یک مدل کسبوکار مناسب جهت توسعه کسبوکارهای مبتنی بر استارتاپهای حوزه تجارت الکترونیک و بهبود سرمایهگذاری در آنها [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 292-264]
-
معصومی، شیبا
ارائه الگوى کیفی استفاده از تاثیرگذاران رسانه های اجتماعى در رفتار مصرف کنندگان صنعت لوازم آرایشى و بهداشتى لوکس [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 85-107]
-
معصومی، شیبا
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک بهترین و بدترین (BWM) [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
معطوفی، علیرضا
الگوی استراتژیهای حسابداری زیست محیطی و پاسخگویی مدیران: رویکرد داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 108-128]
-
مقدس، امیرحسین
الگویابی معادلات ساختاری نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز در رابطه بین تعهد سبز مدیریت ارشد و عملکرد زیست محیطی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 114-136]
-
منتظری، محمد
ارائه مدل عوامل مؤثر بر حکمرانی هوشمند در کشور [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
منطقی، منوچهر
شناسایی مؤلفههای مدل بلوغ نوآوری باز در صنایع دفاعی ایران مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 158-179]
-
منظری توکلی، علیرضا
ارائه الگوی عوامل نهادی مرتبط با میزان اجرای خط مشیهای توزیعی مجدد (مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-105]
-
مهرابیان، احمد
شناسایی منافع و مخارج مالی زنجیره تامین پایدار در شرایط عدم قطعیت در شرکتهای تولیدی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 41-64]
-
مهرانی، هرمز
تدوین مدل بومی بازاریابی رسانههای اجتماعی فروشگاههای اینترنتی با رویکرد کیفی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 201-224]
-
مولا ابوبکری، غلام
طراحی مدل رتبهبندی تأمینکنندگان و تخصیص میزان بهینه خرید [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-136]
-
میثمی آزاد، صفورا
شناسایی عوامل تعیینکننده برندسازی محصولات سبز، الگویی برای صنعت مواد غذایی ایران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 89-108]
-
میرزایی ازندریانی، آیه
بررسی تاثیر ویژگیهای پلتفرمهای کالای دست دوم بر قصد و نیات وفاداری به برند با نقش میانجی رضایت مشتری (مورد مطالعه پلتفرم دیوار و شیپور در ایران) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 18-38]
-
میرشکار، امین
طراحی سناریوهای زنجیره تأمین و بررسی نحوه تأثیر آن بر متغیرهای مربوطه در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
میغی فرد، آرش
بررسی رابطه بین اخلاق کسبوکار و مسئولیت اجتماعی شرکت مطالعه موردی شرکتهای اینترنتی غرب استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 61-80]
-
مینویی، مهرزاد
ترکیب الگوریتم ژنتیک در بهینه سازی سبد سهام در تصمیم گیری مالی سرمایهگذاران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 73-88]
ن
-
ناصری، بهاره
شناسایی ابعاد و مؤلفههای حکمرانی شبکهای هوشمند در سیستم بانکداری کشور [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 25-56]
-
نداف، بشیر
تحلیلی بر ارتقای تمکین مالیاتی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 271-295]
-
نژاد بیگلری، مجید
ارائه الگوی عوامل نهادی مرتبط با میزان اجرای خط مشیهای توزیعی مجدد (مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-105]
-
نعامی، عبدالله
شناسایی ابعاد و مؤلفههای پذیرش سیستمهای اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری، توسط کاربران حرفهای با استفاده از تکنولوژی وب 2،0 [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
-
نقدی، پردیس
تأثیر مسئولیت اجتماعی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با توجه به نقش میانجی شخصیت و خوشنامی برند (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-21]
-
نو بهار، خاطره
بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر مصرف پایدار با نقش میانجی خرید سبز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 99-125]
-
نورالله زاده، نوروز
ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
نوربخش، سید کامران
شناسایی ابعاد و مؤلفههای مؤثر بر استراتژیهای تحقیق و توسعه در شرکتهای خودروسازی داخلی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 293-311]
-
نوروزی مبارکه، علی
شناسایی ابعاد و مؤلفههای پذیرش سیستمهای اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری، توسط کاربران حرفهای با استفاده از تکنولوژی وب 2،0 [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
-
نیازآذری، کیومرث
طراحی مدل آینده نگاری حاکمیت الکترونیک با شفافیت سازمانی مدیران بانک صادرات استان تهران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 131-154]
-
نیکخواه، یونس
نقش میانجی چابکی سازمان در رابطه بین برون سپاری و بهره وری سازمانی در شرکت گاز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 16-33]
و
-
واعظی، رضا
درک زنان شاغل بخش دولتی از جو سازمانی در مسیر اشتغال و ارتقاء [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 312-337]
-
والمحمدی، چنگیز
طراحی مدل همسویی پروژههای پتروپالایشگاهی با استراتژیهای صنعتی کشور در وزارت نفت [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
ودادی، احمد
ارائه مدل تسهیم دانش در بانک مسکن ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
وظیفه دوست، حسین
ارائه مدل سنجش وفاداری مشتریان بر اساس حواس پنجگانه با تاکید بر نقش میانجی ارزش ادراک شده در صنعت بیمه [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 315-336]
-
وکیل الرعایا، یونس
طراحی مدل محیط بازاریابی دیجیتال در بازارهای جهانی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 246-263]
-
وکیل الرعایا، یونس
طراحی مدل عوامل پیشبین فرصتهای کارآفرینانه در شرکتهای بینالمللی [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
وهاب زاده منشی، شادان
ارائه مدل رفتار مصرف کننده در ایجاد دلبستگی به برند با تاکید بر مولفه بستهبندی شرکت های صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1403]
ه
-
هاشمی، سید محمود
شناسایی عوامل موثر بر خلق هویت برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
هاشمی، سید مرتضی
ترکیب الگوریتم ژنتیک در بهینه سازی سبد سهام در تصمیم گیری مالی سرمایهگذاران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 73-88]
-
همتی، محمد
طراحی سناریوهای زنجیره تأمین و بررسی نحوه تأثیر آن بر متغیرهای مربوطه در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [دوره 4، شماره 1، 1403]
-
هوشیار، وجیهه
تحلیل تاثیر کیفیت خدمات به سالمند بر وفاداری آنها از طریق تجربه بهیادماندنی و رضایت در میان سالمندان هتلهای 5 ستاره مشهد [دوره 4، شماره 1، 1403]
ی
-
یحیی زاده، حسین
ارائه مدل توسعه صنعت گردشگری با تاکید بر نقش مدیریت رسانه با رویکرد آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 103-131]
-
یزدانی کچوئی، زهرا
بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند با نقش میانجی اعتماد و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت اصفهان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 39-57]
-
یوسفی سعیدآبادی، رضا
ارائه مدل توسعه ی کارآفرینی در صنعت ملی پالایش فراورده های نفتی با رویکرد پیشگیری از آسیب های زیست محیطی [دوره 4، شماره 1، 1403]